Peter Teunis en Peter Ruizendaal winnen Voetbalquiz! 2016

06 maart 2016

Afgelopen vrijdag 4 maart heeft de v.v. Hees Voetbal Quiz plaatsgevonden. Na bijna 3 uur spanning en opperste concentratie bleek het team Peter Teunis / Peter Ruizendaal over de meeste kennis te beschikken. Met een kleine voorsprong van 4 punten hebben zij de ‘Drs. E-Vijfje-bokaal’ in de wacht gesleept en mochten zij een van de mooie voetbalboeken uitzoeken.

De meer dan geslaagde avond leverde leuke feiten op, een hoog ‘O, ja-gehalte’ en natuurlijk onderlinge rivaliteit en hilariteit. Namens SO Soest scoorden Michel Vlaswinkel en Jan Brouwer een mooie middenmootpositie.

De avond werd georganiseerd door de Club van Honderd en kende een leuke afwisseling van lokale, nationale en internationale vragen, veelal ondersteund met beeld- en geluidfragmenten.

Over een halfjaar zal de volgende editie plaatsvinden en zullen weer twee quiz-spelers zich de voetbalkenners mogen noemen. Uiteraard zullen de twee Peters er alles aan doen om de felbegeerde titel te prolongeren!