Over vv Hees

Voetbalvereniging Hees (vv Hees) is een kleine, overzichtelijke en gezellige club, waarbij het plezier beleven aan voetbal centraal staat. Dit kan zowel prestatiegericht alsook recreatief zijn. De accommodatie van vv Hees kun je vinden op de hoek van de Insingerstraat/Wieksloterweg en dan circa 100 meter het bos in. (Verlengde Oude Utrechtseweg 2a in Soest.) Voetbalvereniging Hees is opgericht op 10 mei 1950 en sinds 14 juni 1961 aangesloten bij de KNVB. We zijn een zaterdagvereniging en de clubkleuren zijn rood/wit.

De voetbalvereniging bestaat uit een aantal afdelingen, te weten: Senioren (inclusief 45+ competitie), Dames en Jeugd (jongens, meisjes en kabouters).

Naast alle sportieve prestaties willen we ook dat het gezellig is op de club. Dit krijgen we voor elkaar door veel activiteiten te organiseren voor alle leeftijdsgroepen. Het jaarlijkse jeugdkamp is hierin befaamd. De saamhorigheid tussen de jongste en oudste jeugdleden is ieder jaar weer een prachtig schouwspel. Mooi om te zien dat de oudste jeugd zorg heeft voor de jongste jeugd, iets wat je ook na het jeugdkamp blijft terugzien. We zijn één is niet alleen een gedachte, je ziet het ook terug in de uitvoering. Maar ook voor de ouderen wordt goed gezorgd. Ze kunnen regelmatig deelnemen aan allerlei leuke activiteiten. Mede hierdoor beschikt vv Hees over een grote groep, trouwe vrijwilligers.

Met elkaar doen we er alles aan om de club sportief, gezellig, vertrouwd en veilig te houden. De leden zijn trots op hun club vv Hees.

Geïnteresseerd? Kom langs en proef de sfeer van deze geweldige club op de mooiste sportlocatie van Soest. Weet dat je altijd welkom bent!