Hees organiseert de volgende evenementen:

• Nieuwjaarsborrel. Een borrel voor alle vrijwilligers en leden aan het begin van het nieuwe jaar.
  • Bowlingwedstrijd. Een gezellige ochtend voor de jeugd van Hees, om het nieuwe jaar in te luiden. Deze wordt georganiseerd begin januari, bij Bowlingcentrum Overhees.
  • Snertloop. Een paar kilometer hardlopen voor jong en oud, met kinderen en ouders (als die willen). Afsluitend is er warm chocomel en glühwein. Spontaan georganiseerd, wanneer het echt lekker winterweer is.
  • Ouder-kindtoernooi. Een heerlijke ochtend of middag voor senioren-leden met hun kinderen en jeugdleden met hun ouders. Veel plezier en sportiviteit.
  • Kaboutertoernooi. Dit is een prachttoernooi voor de allerkleinsten, in het voorjaar.
  • Kleutertoernooi. Dit is hét toernooi voor de groepen 1 en 2 van de Soester basisscholen. De kleuters spelen 5 tegen 5. Dit supergezellige toernooi voor de kleintjes vindt plaats in het voorjaar.
  • Graspoltoernooi. Inmiddels is dit een echte traditie. Een toernooi voor de senioren, lagere recreatie-elftallen. Altijd weer een feest. Met een penalty-reeks om de plaatsen 3 tot en met 8, en een zinderende finale.
  • Jeugdtoernooi (Gerard van Emsttoernooi). Dit is het jaarlijkse toernooi voor jeugdteams uit de regio, voor de JO10 en JO9.
  • Jeugdkamp. Een groot aantal vrijwilligers helpt om dit kamp neer te zetten, waar alle Hees-jeugdleden maar ook -senioren zich het hele jaar op verheugen. In het tentenkamp op de velden van Hees. Met veel voetbal, spelletjes en avontuur.
  • Sponsordag. Een bijzondere dag, speciaal voor onze zo gewaardeerde sponsoren.
  • Slotmiddag. Een nieuwe traditie is in 2013 begonnen met deze feestelijke afsluiting van het voetbaljaar, voor alle Hezianen met de hele familie. Veel spelletjes, nog meer gezelligheid en een heerlijke barbecue.
  • Sinterklaas. Spannend. Het feestje voor de kleine jongens en meisjes, met Sinterklaas, pieten, cadeautje en pepernoten.
  • Paasfeest. Paaseieren zoeken met een echte paashaas. Voor onze kleinere leden.
  • Activiteiten van de Club van 100. De club van 100 verzint steeds verschillende leuke festiviteiten, met een bingo, voetbalquiz, klaverjasavond of wat voor gezelligs ze maar willen.
  • Darttoernooi. Voor iedere senior die fan is van deze sport.

Hees is medeorganisator in de volgende evenementen:

• Schoolvoetbaltoernooi. Samen met gemeente Soest organiseren v.v. Hees, VVZ'49 en SO Soest in september het toernooi voor de scholen van Soest. Hees heeft de laatste jaren het tweedaagse toernooi voor de groepen 7 en 8 ('Dreamteamtoernooi') georganiseerd.