Kleding

Verstrekte kleding

• Aan de spelers worden shirts en broekjes verstrekt.
  • Per team wordt er een teamtas/teamtassen met watertas, bidons en spons verschaft.
  • Kousen dienen leden en toekomstige leden zelf aan te schaffen. De kousen kosten €11.00. Ze kunnen gekocht worden bij vv Hees
  • De kleding is eigendom van de vereniging en wordt aan het begin van ieder seizoen via de leiders in bruikleen gegeven aan de teams. De shirts zijn voorzien van een uniek nummer en daarmee gekoppeld aan het betreffende team. De teamspelers zijn gezamenlijk als team verantwoordelijk voor de verstrekte tenues.

Aangezien de sportkleding eigendom blijft van de vereniging, is het goed te weten welke regels van toepassing zijn bij het gebruik van de sportkleding. Een samenvatting:

• De tenues worden na iedere wedstrijd door de leider (of een andere door de leider aangewezen persoon) ingenomen, gecontroleerd en in de teamtas gedaan.
  • De shirts worden steeds door ouders c.q. verzorgers gewassen (shirts moeten per team gezamenlijk worden gewassen op een temperatuur niet hoger dan 40 graden Celsius). Bij de eerstvolgende wedstrijd worden de gewassen tenues weer uitgereikt aan de spelers.
  • Indien door het niet in acht nemen van die wasvoorschriften schade aan de kleding ontstaat, wordt het team daarvoor aansprakelijk gesteld.
  • Degene die de kleding heeft gewassen of heeft laten wassen, zorgt ervoor dat de kleding minimaal een uur voor aanvang van de volgende thuiswedstrijd of voor de door de leider vastgestelde vertrektijd voor een uitwedstrijd, voor het team beschikbaar is (het v.v. Hees-tenue wordt in de kleedkamer uitgereikt).
  • De kleding mag uitsluitend tijdens een voetbalwedstrijd van de v.v. Hees worden gebruikt en dus niet tijdens de training of bij andere gelegenheden, tenzij daarvoor door de Kledingfondscommissie toestemming is verleend.
  • Zonder toestemming van het bestuur mogen op de kleding geen teksten of andere uitingen worden aangebracht.
  • Bij vermissing of beschadiging ten gevolge van onjuist of onzorgvuldig gebruik van de kleding, worden ten laste van het team kosten in rekening gebracht ter waarde van het aanschafbedrag, dat is vermeld in de gebruiksovereenkomst.
  • Indien tijdens de wedstrijd schade aan de kleding is ontstaan, dient dit direct na afloop van de wedstrijd door de speler bij de leider te worden gemeld. Deze meldt dit direct bij de Kledingfondscommissie.
  • Bij vermissing van kledingstukken of geconstateerde schade aan de kleding anders dan hiervoor bedoeld, moet de leider dit direct na constatering melden bij de Kledingfondscommissie.
  • Aan het einde van het voetbalseizoen zorgen de leiders ervoor dat de tassen met alle kledingstukken en toebehoren worden ingeleverd bij de Kledingfondscommissie.

Kledingfonds

• De v.v. Hees heeft een kledingfonds. Dit fonds stelt zich tot doel om elk team te voorzien van een correct en uniform clubtenue. Het kledingfonds valt onder verantwoordelijkheid van het bestuur.
  • Ieder als speler geregistreerd lid stort jaarlijks een verplichte financiële bijdrage per seizoen in het fonds. Hiervan wordt sportkleding (shirts, broeken ) aangeschaft t.b.v. alle jeugd- en seniorenteams van v.v. Hees.
  • Keeperhandschoenen vallen niet onder de regeling van het kledingfonds.
  • De verplichte bijdrage wordt aan het begin van het seizoen automatisch geïncasseerd, gelijktijdig met de contributie. Bij niet tijdige betaling van de kledingfondsbijdrage kan de betreffende speler niet deelnemen aan wedstrijden van v.v. Hees.

Ledenshop

Jouw  HEES kleding nu heel eenvoudig online te bestellen!

De officiële kledingshop van HEES is online bereikbaar. Dat heeft voordelen, omdat je nu ook vele Hees artikelen direct vanuit je luie stoel bestelt. Zoals trainingsjacks, keepers handschoenen, sporttassen en nog veel meer.

• Maatvoering; geen probleem. Onder “Bestellen” kun je de juiste maat kiezen. Bij twijfel kom je gewoon langs bij INTERSPORT Van Dam.
  • Opdruk van namen en rugnummers; geen probleem. Onder “Bestellen” kun je precies aangeven hoe je het wilt hebben.

Kortom, de nieuwe HEES kledingshop maakt alles mogelijk op het gebied van Hees kleding. Neem snel een kijkje op de website, zie button in de rode balk.

Je bestelling in de HEES kleding shop komt binnen bij INTERSPORT Van Dam. Onder normale omstandigheden is de bestelling binnen 2-4 werkdagen af te halen. De winkel is gevestigd in Soest, Birkstraat 103. Maar je kunt je bestelling ook laten afleveren. Indien je hebt aangegeven dat de bestelling bij je thuis bezorgd moet worden, dan stuurt INTERSPORT Van Dam je bestelling zo snel mogelijk door. De kosten voor afleveren worden vooraf in rekening gebracht.

Teamkleding (sponsoring)

Wanneer je voor bijvoorbeeld een heel team in één keer kleding wilt bestellen, dien je contact te zoeken met Jeffrey Dorrestijn via  sponsorzaken@vv-hees.nl
Hierbij gaat het vaak om een sponsor met sponsoropdruk. In dit geval loopt het besteltraject via de vereniging en kan de levertijd variëren tussen 10 en 15 werkdagen. Je ontvangt een bericht via de vereniging zodra het zover is.

Let op! Jouw HEES wedstrijdshirt en -short verkrijg jij via de vereniging en dus NIET via de webshop.