D3M kampioen!

14 april 2015

Onze meiden D3M zijn met grote voorsprong op hun concurrenten kampioen geworden! Een hele prestatie voor een team dat nog maar zo kort bij elkaar is. Gefeliciteerd meiden en leiders!

Het team is de competitie direct goed begonnen door de eerste wedstrijd tegen Roda met maar liefst 10-0 te winnen. Na nog eens drie keer winst moesten zij uit tegen een jongensteam van v.v. Woudenberg en wonnen met 1-6! Zij hadden toen alle tegenstanders uit de poule gehad en alle wedstrijden gewonnen en wisten dus dat het kampioensschap mogelijk was. Na nog eens twee winstpartijen was zaterdag 12 april de kampioenswedstrijd.
Met heel veel familie en vrienden langs de lijn, startten de meiden zichtbaar zenuwachtig aan de pot. Na een wat slappe start werd het eerste doelpunt gescoord door topscoorder Kimberly Vos. Uiteindelijk wisten de meiden een prachtige winst op Hooglanderveen te behalen, met maar liefst 8-0. Het feest kon beginnen met muziek, confetti en vuurwerk. Joey en Pamela zijn mega trots op deze meiden!