Bar,- en keukenpersoneel gezocht!!

08 juli 2023

Dringend barpersoneel gezocht!

Ellen van Emst heeft aangegeven na 35 jaar te stoppen met de bardiensten op de dinsdag avond.

We willen Ellen nogmaals bedanken voor al haar inzet de afgelopen 35 jaar.

Wij zijn daarop op zoek naar mensen van 18 jaar en ouder, die bardienst willen draaien op de dinsdagavond van 19:00 uur tot sluit.

Dit mag vast op alle dinsdagen maar ik kan me voorstellen dat je liever in een poule zit waarin we een rooster maken, waardoor je eens in de paar weken op de dinsdagavond een bardienst draait.

Ook zijn we op zoek naar een aanvulling op de donderdagavond. Daar wordt al in een poule bardiensten gedraaid, maar we kunnen ook daar nog extra mensen gebruiken.

Voor de zaterdagen zijn we nog op zoek naar extra mensen die een paar uur in de ochtend middag of tot sluiten bardiensten willen draaien.

Keukendiensten

Ik weet het is veel wat ik vraag maar we zijn ook op zoek naar mensen vanaf 15 jaar die op de zaterdag een aantal uren in de keuken willen werken.

Vele handen maken licht werk”  is de uitdrukking en dat geldt voor een vereniging als Hees zeker zo.

Wanneer de handen waar de uitdrukking het over heeft altijd dezelfde handen zijn van een klein groepje mensen, betekent dit dat de druk op deze mensen en het plezier om hun handen zo veelvuldig te gebruiken, te hoog wordt en ze afhaken.

Dus daarom laat allemaal je clubhart spreken en zet je in als vrijwilliger voor onze mooie club en besteed een klein aantal uren per jaar aan onze mooie club.

Geef je op bij:

Hans Uit den Bogaard vicevoorzitter@vv-hees.nl  of