Tony Brosi nieuwe trainer Hees 2

10 mei 2023

Tony Brosi zal met ingang van het nieuwe seizoen de nieuwe Hoofdtrainer zijn van Hees 2. De TC van vv hees denkt hiermee weer een mooie stap te hebben gezet in het trainen en begeleiden van de spelers voor de B-selectie.
Met de komst van Tony hebben we een trainer in huis gehaald die een schat aan ervaring heeft in het trainen en coachen van 2e elftallen.
Al snel bleek er sprake te zijn van een goede klik, zowel in de persoonlijke sfeer als in de denkwijze over het omgaan met een tweede elftal. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat hij zijn ervaring zal overbrengen op ons 2e team, met als doel mooie resultaten te boeken in de competitie. Ook de aansluiting bij ons eerste elftal zal een belangrijk doel zijn voor het aankomende seizoen.
Tony heeft in de regio getraind bij o.a. Geinoord, Loosdrecht, Swift en Victoria.
Samen men Nico van de Veen zal Tony de begeleiding gaan verzorgen van de B-selectie en wij denken hiermee de voorwaarden te hebben geschapen voor een mooi voetbalseizoen.

Tony, welkom bij onze mooie club! Wij kijken uit naar onze samenwerking en wensen je hierbij alle succes!