HeesJO-14 combi-elftal met VVZJO-14

18 oktober 2018

Bij de start van de competitie wisten we dat we een probleem hadden met de bezetting van onze JO-14. Tijdens de bekerwedstrijden was er nog hulp gekomen vanuit de Jo-15 maar dit was maar een tijdelijke oplossing. Gelukkig kregen wij contact met de jeugdvoorzitter van VVZ die ook in dezelfde leeftijdscategorie wat problemen had met het samenstellen van het team. Na kort overleg met de leiders en de bestuurders van de club zijn we tot een mooie samenwerking gekomen tussen beide verenigingen. Dit houdt in dat er een combinatie elftal is opgericht met de naam St. VVZ-Hees JO-14. Het team is nu gevuld met 8 spelers van Hees en 8 spelers van VVZ.  De najaarscompetitie spelen ze de thuiswedstrijden bij VVZ en de voorjaarscompetitie de thuiswedstrijden bij Hees. Ook de trainingen zijn verdeeld, op maandag bij VVZ en op donderdag bij ons onder leiding van Jesse Smulders. Ze hebben nu de eerste 3 wedstrijden samen gevoetbald en ze staan op de derde plaats. Wij als club zijn blij met deze samenwerking en wensen de spelers en leiders veel succes en voetbalplezier!