D1 kampioen!

20 januari 2014

Zaterdag 18 Januari was dan de grote dag. De thuiswedstrijd tegen 't Gooi D2 moest de beslissing brengen in de competitie. Na alle fantastische momenten in de afgelopen wedstrijden moesten we het nu laten zien. Nu moet het gebeuren! Veel vaders, moeders, opa's, oma's en Hezianen waren op tijd opgestaan om dit mee te maken.

De wedstrijd ging direct van start met eenrichtingsverkeer. Met mooie combinaties en het sterk druk zetten van onze kant was 't Gooi eigenlijk een makkelijkere prooi dan van te voren gedacht. Het ene na het andere doelpunt viel. Einduitslag 11-0!! Ben je dan terecht kampioen of niet?

Het feest kon beginnen met muziek, foto's, shirts én heerlijke pannenkoeken maakten het feest compleet.

Even voor de goede orde: dit team is inmiddels vier keer kampioen geworden.
Vanaf volgende week zullen we onze kunsten laten zien in de tweede klasse, en wat ons betreft zal met deze groep en deze enthousiaste groep ouders een hoge eindnotering in de competitie wederom haalbaar zijn!!
Wij, Peter en Jeffrey, willen jullie nogmaals vertellen hoe ontzettend trots we op jullie zijn!!!