Ga mee naar kerstfilm Finn (18 december)!

05 december 2013

Wie gaat er mee naar Finn in Amersfoort? Reserveren vóór 8 december.

Op de eerste dag dat de film Finn in Amersfoort draait, willen we deze graag met veel Hezianengaan gaan zien. Ook benieuwd water van Hees is terug te zien op het witte doek? Reserveer voor een gereduceerd tarief, op 7 december van 10.30 tot 11.30 uur in de kantine of doe een envelop bij Cindy Ransdorp in de brievenbus!

Zoals u weet is de film Finn voor een klein deel opgenomen op Hees en hebben we tientallen Hezianen in gefigureerd!

We hebben met Pathé een afspraak kunnen maken: voor de groep die op 18 december om 15.00 uur meegaat naar Finn, geldt een gereduceerd tarief van €6,50 pp (in plaats van €10 pp). Dan moet je van tevoren wel bij ons hebben gereserveerd/ betaald, vóór 8 december a.s. (dat is dus kort dag)!

Reserveren/betalen
Reserveren doe je door te betalen. Betalen moet met gepast geld in een envelop gebeuren. Schrijf op de envelop je naam (die we op de reserveringslijst zetten), je e-mailadres (als je dat niet hebt: je mobiele telefoonnummer) en het aantal kaarten dat je wilt reserveren (waarvoor het geld gepast in de envelop zit).

Je kunt de envelop op twee manieren inleveren:
1. op Hees, op zaterdag 7 december van 10.30 tot 11.30 uur in de kantine van Hees;
2. tot uiterlijk 8 december: door het geld in de brievenbus te gooien bij Cindy Ransdorp, Oude El 3.

Let op, nogmaals, zet je naam duidelijk op de envelop: je naam, je e-mailadres (of als je dat niet hebt: je mobiele-telefoonnummer) en het aantal kaarten.

In de bioscoop
De film begint op 18 december om 15.00 uur. Vanaf 14.00 uur kun je de kaartjes afhalen bij iemand van Hees in de bioscoop. Er wordt bekeken of je naam op onze lijst staat, met het aantal kaarten dat je hebt betaald. De film duurt 90 minuten en er is geen pauze.

Parkeer/uitrijdkaart
Voor €4 (voor 4 uur parkeren) kun je in de bioscoop, voor of na de film, een uitrijdkaart kopen voor parkeergarage Eemplein (onder de bioscoop).

Bekijk de trailer van de film Finn!