Valkenburg nieuwe trainer van selectie

08 januari 2016

Hees heeft in de eerste week van januari een contract gesloten met een nieuwe trainer: Harold Valkenburg. Valkenburg volgt na dit seizoen Fillie Kraak op, die dan vier jaar bij onze voetbalclub heeft gediend. In eerste instantie gaat het om een aanstelling voor een jaar. Harold Valkenburg kan bogen op een ruime ervaring: het laatste jaar trainde deze oud-speler van de Valleivogels de B-selectie van Sparta Nijkerk 2. In de drie seizoenen daarvoor was hij hoofdtrainer van Veluwse Boys in Garderen en eerder was hij werkzaam als trainer en jeugdtrainer bij De Valleivogels, Blauw Geel ’55 en FC Utrecht. Harold is een jonge, ambitieuze trainer die ontwikkeling- en resultaatgericht is, maar zich ook graag bevindt tussen de clubleden. Hij wil op veel gebieden deel uitmaken van de club.
Hees gaat met haar nieuwe trainer vol vertrouwen een nieuwe fase in. Een fase waarin de ambitie richting promoveren en spelen in de 3de klasse op termijn wordt uitgesproken en waarin jonge talenten echt een kans krijgen.