Gebroeders Groot ook volgend jaar onderdeel van de Hees selectie

10 juni 2024

Gebroeders Groot ook volgend jaar onderdeel van de Hees selectie! ❤️🤍

Als je het over het woord 'groot' hebt in combinatie met mensen dan denk je vaak aan mannen zoals Karel de Grote, Alexander de Grote of Boudewijn de Groot. Bij Hees hebben we twee toppers lopen die zo in dit rijtje thuis horen. Natuurlijk hebben we het dan over Lasse en Calle Groot. Niet erg groot van stuk maar wel groot in dadendrang.

Lasse heeft de afgelopen periode een zware blessure gehad maar is weer hersteld en hoopt na de zomer weer volledig voor Hees 1 te gaan. Een groot doorzettingsvermogen moet je hebben om jezelf terug te knokken na zoon lange herstelperiode. Maar Lasse is een echte bikkel waarbij het motto geen woorden maar daden op zijn lijf geschreven is. Hij twijfelde nog even om een overstap te maken naar oud-trainer Haasjes bij Austerlitz. Maar na het bezwangeren van onze Mel heeft hij geen keus meer en speelt hij ook volgend seizoen in Soest.

Broertje Calle maakte afgelopen seizoen wel furore in de hoofdmacht van Hees. Op meerdere posities gaf hij altijd 110%. Dat de lievelingskleur van Calle rood is, is inmiddels voor niemand een geheim meer. Wekelijks zit hij bij de kapper om zijn contouren bij te verven in de Hees kleur. En mocht dat niet duidelijk genoeg zijn pakt hij af en toe ook wel een kaartje met een rode rand. Maar dat maakt Calle helemaal niks uit. Als je iets doet moet je dat niet half doen maar er vol voor gaan zegt Calle. Dit geldt voor de 1e, 2e maar ook voor de derde helft. En zo staat Calle bekend en daar zijn we trots op.

Papa Nelis zien we ook weer wekelijks graag langs de lijn. Want dit zijn toch supporters met een eigen voetbal opinie en dat maakt het spelletje nou net zo leuk!

Geplande activiteiten