Welkom terug JO17-1

29 mei 2024

Hees 17-1 is een feit!

Toen wij vorig jaar rond deze tijd met lede ogen moesten toekijken hoe we nét te weinig spelers hadden voor de JO16-1, viel het doek voor dit leuke elftal. De JO15-1 zou niet de JO16-1 worden.

De spelers vertrokken naar andere elftallen of voetbalclubs en het werd wat stiller op de velden in de bossen van Hees. Die stilte heeft precies 1 jaar geduurd, want wat vorig jaar net niet lukte, is dit jaar wel gelukt. Hees heeft met ingang van komend seizoen weer een 17-1.

Een stel goed gemotiveerde jongens hebben het initiatief genomen om een vrienden (en vrienden van vrienden) elftal op te zetten en het is gelukt. Na vorige week een korte ontmoeting te hebben gehad in de kantine van Hees waarbij Ed Knies zelf aanschoof om te laten zien dat het de club serieus was, kwam de ene na de andere toezegging in de speciaal hiervoor aangemaakte appgroep.

Lang verhaal kort: de 17-1 is herboren!

Sponsoren voor kleding hebben zich al gemeld, en er zijn gesprekken met een trainer. Hoewel het een vriendenteam is, is het wel een team met ambitie, we gaan aan de slag voor een zo hoog mogelijke indeling. Het beloofd een mooi seizoen te worden.

Wie spelen er in? Dat houden we nog heel even geheim. De spelers moeten zelf nog bij hun huidige club kenbaar maken dat ze rood zijn van binnen en het zou niet netjes zijn als we dat nu al openbaar zouden maken. Maar hou deze pagina in de gaten voor de namen van de jongens die hopen over 5 jaar allemaal in het eerste elftal van Hees rond te lopen.

Een warm welkom aan de spelers van de 17-1.

Het wordt vervolgd!!!

Geplande activiteiten