Vriendjesdag groot succes!

18 april 2024

Zweetdruppels in plaats van regendruppels, blije gezichten en gevulde maagjes: Vriendjesdag bij Hees was een groot succes!

De hele dag leek het erop alsof de regen niet zou ophouden en de vriendjestraining letterlijk in het water zou vallen. Alsof we al het geluk aan onze zijde hadden, werd het droog en begon zelfs de zon te schijnen.

Op woensdagmiddag 17 april stroomde het Hees-veld vol met blije jeugdleden én hun vriendjes. Een veld vol met uitgezette oefeningen stond al keurig klaar voor een circuittraining voor de jongste jeugd (JO7 t/m JO10). Passen en trappen, voetenwerk, balgevoel, balaanname, dribbelen en natuurlijk een partijtje; alle aspecten van voetbal kwamen aan bod.

Ook de kabouters (ongeveer 4 jaar) waren ruimschoots aanwezig en deden samen met hun vriendjes en vriendinnetjes veel leuke balspelletjes en dansten tussendoor op de muziek.

Onder leiding van onze fanatieke trainers werkten de jongens en meiden zich in het zweet en vielen na een groepsfoto de kantine binnen, waar de pannenkoeken in een oogwenk werden verslonden. Niet te missen op een jeugdevenement was ook ‘Red the Wolf’ weer aanwezig om oefeningen mee te doen, de kinderen aan te moedigen en vooral veel high-fives uit te delen.

Aan het begin van de avond had ook JO12 vrienden op bezoek, die een training kregen die afsloot met een sportief partijtje, gevolgd door natuurlijk ook pannenkoeken.

Voetballen is het mooiste wat er is. Maar nog leuker is het combineren van voetbal met vriendschap, gezelligheid én pannenkoeken.

Bedankt Heziaantjes, vriendjes en vriendinnetjes, ouders, bakkers, trainers én het weer voor het mogelijk maken van deze geslaagde middag!