Nieuwe verlichting fietsenstalling

01 maart 2024

VRIJWILLIGERS EN ONDERNEMERS ZIJN ONMISBAAR BINNEN EEN VERENIGING DAT BLIJKT WEL WEER …

Hier weer een mooi voorbeeld hoe vrijwilligers en ondernemers bij Hees weer een stuk verder zijn met het verbeteren van ons complex.

We misten verlichting bij de fietsenstalling en op het pad naar de kantine. We hebben wat lantaarnpalen op de kop kunnen tikken welke werden opgehaald door Ed Knies en Robbert Schadee.

Afgeleverd bij Deege Metaal Finishing B.V. - DMF. Daar heeft Sander Rijnja met zijn team de lantaarnpalen behandeld en weer als nieuw in een mooie zwarte kleur gespoten.

De lantaarnpalen werden bij Hees afgeleverd waar Robbert en Ben samen met een aantal handige mannen uit de werkploeg deze hebben geplaatst.

Het elektrische gedeelte werd begeleid door Broek en Bosch Elektrotechniek. Dankzij hun vakkundige aanwijzingen werden de kabels getrokken.

Het afmonteren en aansluiten van de lampen hebben Rick van den Bosch en Daniel van den Broek uiteraard zelf gedaan.

Wat resulteert in mooie verlichting bij onze club zodat iedereen veilig het terrein kan verlaten! 💡💡