SPONSOREN BEDANKT!!

15 december 2023

Beste Sponsor,

Namens het hele Hees-team willen we jullie hartelijk bedanken voor jullie steun gedurende 2023.

Jullie bijdragen hebben niet alleen onze club versterkt, maar hebben ook de Hees-familie verrijkt met de waarden van teamwork, saamhorigheid en passie voor voetbal.

Terwijl we terugkijken op het afgelopen jaar, zijn we dankbaar voor de prachtige momenten die we hebben mogen delen, zowel op als buiten het veld. Ook staan we als club stil bij de minder fijne momenten die helaas zijn voorgevallen.

Jullie betrokkenheid heeft een significante impact gehad op het succes van onze teams en heeft bijgedragen aan de groei van onze club.

Met het nieuwe jaar voor de deur kijken we vol enthousiasme uit naar 2024 en zijn we vastbesloten om samen met jullie nieuwe hoogten te bereiken. Jullie steun en toewijding zijn de drijvende kracht achter onze ambitie en successen, en we zijn oprecht dankbaar voor de kans om met zulke geweldige partners samen te werken.

We wensen jullie en jullie dierbaren een schitterend kerstfeest vol vreugde, warmte en gezelligheid en een gelukkig nieuwjaar. Proost op een voorspoedig 2024, gevuld met spannende uitdagingen en succesvolle samenwerkingen.

Met sportieve groeten,

VV Hees