ALV goed bezocht

12 december 2023

Het bestuur was zeer content, met de voor Hees begrippen, drukbezochte ledenvergadering vanavond.

Altijd belangrijk om aanwezig te zijn bij de belangrijkste overlegorgaan van de vereniging. Er werd terug gekeken op vorig seizoen maar vooral vooruit gekeken naar de toekomst.

De bestuursverkiezing zorgde voor een positief advies van het toetreden van jeugdvoorzitter Erik van Mourik.

Voorzitter Ed Knies gaf de speerpunten aan voor aankomende periode. Hiervoor zal een enquête worden verspreidt onder de leden en zullen verschillende werkgroepen worden opgericht.

Er liggen genoeg uitdagingen vanuit de speerpunten om er een mooie en gezonde vereniging te behouden van deze tijd.

De rondvraag werd gebruikt voor allerlei vragen welke zullen worden opgepakt door het bestuur.

Na de vergadering was er nog gelegenheid om op kosten van de vereniging een drankje te nuttigen en na te babbelen.

Het was een nuttige en informatieve ledenvergadering waarin voldoende goede plannen naar voren zijn gekomen om nu verder uit te werken met elkaar!