IN MEMORIAM REIJER LOOYSEN

09 oktober 2023

IN MEMORIAM REIJER LOOYSEN

5 JUNI 1962 – 9 OKTOBER 2023

Vanochtend ontvingen we het verschrikkelijke nieuws dat Reijer Looysen op 61 jarige leeftijd is overleden.

Ondanks dat zijn gezondheid de afgelopen 5 jaar te wensen overliet kwam zijn overlijden toch onverwacht.

Vanaf 1970 doorliep hij samen met o.a. mijn broer Chris en mij alle jeugdelftallen waarbij zijn vader eigenlijk altijd onze leider was. Daarna heeft Reijer nog een aantal jaren in de selectie van Hees 1 en 2 gespeeld, waarna hij door blessures stopte met voetballen.

Na zijn actieve voetbal carrière is Reijer zich gaan inzetten voor de jeugd van Hees en is hij een groot aantal jaren jeugdvoorzitter geweest en stippelde hij samen met Rob Jansen het beleid uit bij de jeugd. Dit ongetwijfeld gevormd door het feit dat zijn zonen Jimmy, Mike, Barry en Winston in de jeugd voetbalden.

Nadat Reijer stopte als jeugdvoorzitter is Reijer voor al zijn werk en inzet benoemd tot erelid van de vv Hees.

Vanaf het moment dat Reijer in Honsbergen is gaan wonen, heb ik hem nog een aantal keren bezocht.

Een aantal weken geleden was ik voor het laatst bij hem op bezoek en merkte ik dat zijn lijf hem steeds meer in de steek liet en dat hij dat moeilijk vond. Zijn geest en woorden waren echter nog even scherp als voorheen.

Afgelopen zaterdag sprak ik zijn moeder (tante Corrie) en zijn zoon Mike. Ze gaven mij aan dat het heel slecht met Reijer ging. Ik sprak af de komende week bij hem langs te gaan. Helaas ging zijn gezondheid gisteren zo snel achteruit, dat Reijer afgelopen nacht is overleden.

Wij verliezen door het overlijden van Reijer een echte Heziaan in hart en nieren.

Wij wensen zijn ouders Cees en Corrie en zijn zoons, Jimmy, Mike, Barry en Winston samen met hun partners heel veel kracht en sterkte met dit enorme verlies. Weet dat wij er altijd voor jullie zijn.

Namens bestuur vv Hees

Vicevoorzitter