Jaarlijks uitje Club van 100

09 oktober 2023

Zondag 8 oktober stond het jaarlijkse uitje van de Club van 100 op het programma.

Een gezellige fietstocht door de mooie omgeving met leuke stops. Om 12:30 uur verzamelden ruim 50 deelnemers zich op ons prachtige complex waar de koffie met wat lekkers klaar stond.

De team indeling werd bepaald door het trekken van een speelkaart zo kwamen alle harten, ruiten, schoppen en klavers bij elkaar.

Om 13:00 uur vertrok de eerste groep de fietsroute ging oa. langs; Vliegbasis Soesterberg, Restaurant ‘t Hoogt, De Noot, fietsbrug, D’ Oude Enghe en weer richting Hees.

Onderweg moesten er diversen vragen en opdrachten worden uitgevoerd waarbij het fanatisme bij sommige deelnemers weer op een hoog niveau lag.

Bij aankomst op Hees stond de Soester BBQ gilde voor ons klaar om ons te voorzien van allemaal heerlijke dingen. Na het eten was er de prijsuitreiking, en kon er ‘natuurlijk’, over de antwoorden niet meer worden gediscussieerd.

De uiteindelijke winnaar werd team ❤️!

We kunnen weer terug kijken op een zeer geslaagde dag en willen iedereen die hieraan zijn steentje heeft bijgedragen hartelijk bedanken! 👏👏