In memoriam Sib de Boer

28 februari 2023

Vandaag ontvingen we het droevige bericht dat onze oud penningmeester en erelid Sib de Boer op 83-jarige leeftijd is overleden.

Sib de Boer was een lid van het eerste uur en was nauw verbonden aan het bos waar Hees in ligt.

Destijds was het bos eigendom van de heer Insinger, waar Sib tot aan zijn pensionering werkzaam is geweest als rentmeester.

Sib en zijn vrouw Irene waren in het verleden nauw betrokken bij onze club. Irene bestierde de bar samen met tante Riek Kok en Sib was jarenlang als speler en penningmeester betrokken bij de club.

Hun zoons Henrik-Jan en Robert voetbalden jarenlang bij Hees en zij zijn ook de reden geweest dat mijn broer Chris en ik zijn gaan voetballen bij Hees.

Net zoals nu het geval is was destijds de Insingerschool verweven met de vv Hees. De vader van Sib was hoofd van de school en alle jongens die gingen voetballen gingen naar Hees.

Eind jaren 70 van de vorige eeuw ontstond er een onenigheid tijdens een ALV. De inhoud hiervan is nu niet meer relevant.

Sib en Irene besloten per direct met alle functies binnen Hees te stoppen en zijn helaas nooit meer teruggekomen op hun besluit.

Ook Hendrik-Jan en Robert vertrokken hierdoor helaas bij onze club.

Ik koester vooral warme herinneringen aan Sib en Irene.

Zijn overlijden kwam voor ons onverwachts.

Vrijdag 3 maart 2023 om 11:30 uur is de afscheidsdienst n de lichtzaal van crematorium Amersfoort aan de Dodeweg 31 te Amersfoort.

De afscheidsdienst is ook live te volgen via

http://www.cba-amersfoort.nl/live-uitvaart met inlogcode: C7B2CC.

Wij wensen Irene, Hendrik-Jan en Marian, Robert en Elles, kleinkinderen en achterkleinkinderen heel veel sterkte bij dit enorme verlies

Namens

Hans Uit den Bogaard