Hees 1- Altius

13 februari 2023

Hees neemt revanche op vorige week. De wedstrijd tegen Altius, de nummer 12 was een kopie van de wedstrijd tegen Zeist. Hees heeft het betere spel en de grootste kansen op de voorsprong. Helaas was 2 keer het aluminium en de fanatieke vlaggenist een sta in de weg van een verdiende 1-0. Tegen de verhouding in maakte Altius door de gevaarlijkste speler, Nick Neerings de 0-1. Na de rust kwam Hees nog dominanter in de wedstrijd en was het eenrichtingsverkeer richting het doel van Altius. Hees boog de achterstand binnen 10 minuten om naar een 2-1 voorsprong. Prachtige doelpunten van Annas Ghaddari en Ali Coban zorgde voor een goed gevoel bij de Heziaanse supportsschare. De ruim 350 toeschouwers konden genieten van een Heziaans slotoffensief. Ali Coban maakte op wonderschone wijze de 3-1. Dat het uiteindelijk bij deze stand bleef was meer geluk dan wijsheid voor de Hilversumse equipe.  Volgende week gaan we vol gas voor de 3 punten!! Dus Ferry Marks hopelijk ben je een beetje scherp!
Man of the match vandaag: Wouter de Zoete