Wie zoet is krijgt lekkers

03 december 2022

*Wie zoet is krijgt lekkers….* 🍭🍬

Pieten en voetballers hebben veel met elkaar gemeen. Ze moeten behendig, snel en heel precies kunnen zijn. Daarnaast moeten ze een goede uithoudingsvermogen hebben en sterke been- en armspieren.
En dat heeft de jongste jeugd van Hees gister tijdens de Pieten 6-kamp gister getraind. Onder begeleiding van een aantal hulp-pieten hebben de Kabouters tot aan de JO-09 laten zien hoe fanatiek deze lichting is. Ook broertjes, zusjes, neefjes en nichtjes waren van harte welkom en deden gezellig mee.
Maar wat was het koud zeg! Na de spelletjes gauw naar binnen voor warme chocolademelk met pepernoten en een warme snack.

Daarna was het zingen en dansen geblazen, want zou de Sint nog komen??
Het geduldige wachten en harde gezang van de kinderen werd beloond toen de Sint en Pieten luid toeterend aan kwamen rijden. De pepernoten vlogen in het rond wat voor de kinderen een uitnodiging was om hetzelfde te doen.
De Sint riep ieder team naar voren en wist van elk kind een leuk weetje. Traditiegetrouw blijven ook de vaders (en vooral niet de moedersπŸ˜‰) niet buiten schot, wat zorgde voor rumoerig gelach en geklets bij de ouders.

Iedereen was zoet geweest dit jaar want alle kindjes zijn verwend met wat lekkers mee naar huis en een mooie Hees bidon.

Naast de kinderen hebben ook de ouders zich uitstekend vermaakt tijdens het mooiste kinderfeest van het jaar.
Meelopen en soms ook meedoen met de teams, in de kou tot aan het bittere eind blijven kijken, of gezellig in de kantine zorgen voor continuïteit van de tap.
Kinderen, ouders, Sint en Pieten; bedankt voor jullie bijdrage aan dit sportieve en gezellige Heezer Sinterklaasfeest!

Geplande activiteiten