Sponsor uitgelicht: Bouwbedrijf Marc Westerveld

08 oktober 2022

Dit jaar heeft HEES samen met haar sponsoren geïnvesteerd in nieuwe wedstrijdkleding. De club is overgestapt naar het bekende sportkledingmerk Stanno. Hierdoor, zijn bijna alle teams, in het nieuw gestoken. De sponsoren zijn enkele weken geleden bedankt en in het zonnetje gezet.
Wij zullen de sponsoren één voor één uitlichten. We gaan verder met de sponsor van de nieuwe inloopshirts en tassen voor HEES 2.

SPONSOR UITGELICHT: BOUWBEDRIJF MARC WESTERVELD
Bij Bouwbedrijf Marc Westerveld kunt u terecht voor al uw bouwwensen met betrekking tot nieuwbouw, aanbouw, verbouw en renovatie. Wij begrijpen dat u een zorgeloze verbouwing verwacht, zij zorgen hiervoor. Bouwbedrijf Marc Westerveld staat voor het leveren van een uitstekende kwaliteit, innovatieve ideeën en is zéér meedenkend. De snelheid van werken is imposant, maar de kwaliteit blijft zeer zeker gewaarborgd.
Eigenaar Marc Westerveld is sinds zijn schooltijd begonnen als timmerman. Uiteindelijk is hij doorgegroeid naar de functie van uitvoerder. In deze functie heeft hij veel ervaring en nieuwe ideeën opgedaan voor het starten van een eigen bedrijf.  Zo is Bouwbedrijf M. Westerveld in mei 2019 ontstaan. Marc super bedankt voor de sponsoring.