Stem op Hees via Rabobank Club Support

04 september 2022

Van 5 tot en met 27 september 2022 kunnen leden van Rabobank Amersfoort Eemland stemmen op verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Ben je lid van de Rabobank Amersfoort Eemland? Stem dan op Hees! De opbrengst willen wij gaan gebruiken voor de aankleding van het  buitenterrein.

Wat is de Rabobank ClubSupport?
Jaarlijks ondersteunt de Rabobank veel verenigingen en stichtingen in Amersfoort, Soest, Baarn, Eemnes, Hoevelaken en Leusden. Met Rabobank ClubSupport heeft elk lid van de Rabobank invloed op de verdeling van de sponsor- en donatiegelden van de Rabobank Amersfoort Eemland. Ben je lid van Rabobank Amersfoort Eemland dan kun je van 5 tot en met 27 september stemmen op je favoriete verenigingen en stichtingen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting worden uitgebracht, des te meer geld krijgt deze vereniging of stichting om hun doel te realiseren.
De waarde van een stem is afhankelijk van het aantal uitgebrachte stemmen. Deze kan dus na 27 september worden bepaald. Dit doet de Rabobank door het totaal beschikbare bedrag  te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Verenigingen en stichtingen ontvangen de waarde van een stem maal het aantal uitgebrachte stemmen.

Zo werkt het stemmen

Stemmen via de Rabo App:
Log in op de app en ga naar ‘zelf regelen’ - ‘lidmaatschap’. Klik op de tegel ‘ClubSupport’ en vervolgens op de oranje knop ‘breng je stem uit’. Hierna kun je stemmen uitbrengen op drie deelnemende clubs.

Stemmen via internet:
Log in op www.rabobank.nl/clubsupport. Rechts bovenaan zie je een oranje knop met daarin de tekst ‘breng je stem uit’. Klik hierop. Dan log je in zoals gebruikelijk. Klik op de tegel ‘ClubSupport’ en vervolgens op de oranje knop ‘stemmen’. Hierna kun je drie stemmen uitbrengen op de deelnemende clubs.

Mogen wij op je stem rekenen?