Bar- en keukenvrijwilligers gezocht

21 juli 2022

Hallo allemaal,

Hopelijk geniet iedereen van zijn welverdiende vakantie.

Voor ons zijn de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen alweer in volle gang.
We hopen dat we er komend seizoen weer een prachtig jaar van mogen en kunnen maken op ons mooie en unieke complex en onze gezellige kantine.

Afgelopen jaar hebben we met veel kunst en vliegwerk de bar- en keukenbezetting rond gekregen. Echter voor komend seizoen hebben een aantal personen om uiteenlopende redenen bedankt voor de bar- keuken werkzaamheden.

We moeten echt voorkomen dat, door gebrek aan bar- en keukenpersoneel, een lege bar en kantine op de zaterdag en trainingsavonden ontstaat.
Wanneer er echter geen bar- en keukenpersoneel is zijn we echter genoodzaakt om de kantine te sluiten. Dat is toch niet wat we willen.

Vele handen maken licht werk dus meld u zich massaal aan.

Bar
We zijn op zoek naar mannen en vrouwen , die eens in de 4 á 5 weken een bardienst willen draaien.
We hopen door de vele aanmeldingen die wij natuurlijk binnen krijgen, dat we iedereen kunnen inplannen voor een dienst van 3 tot 4 uur. Dan is het voor iedereen goed te doen.
Voor de ochtenden gaat het ter ondersteuning van onze ouwe rot Lida vd Broek van 08:30 uur tot 12:00 daarnaast diensten van 12:00 tot 15:00 uur en van 15:00 uur tot sluit.

Ook zijn wij op zoek naar personen die, in ieder geval op donderdagavond, bardienst willen en kunnen draaien van 19:00 tot 24:00 uur.

Keuken
Ook willen we komend seizoen de keuken graag openhouden zodat iedereen wat kan eten voor, tijdens of na de wedstrijden.
We zijn dan ook op zoek naar personen die een keukendienst kunnen en willen draaien.

Attentie:
Het is fijn als je je aanmeld met de mededeling,ik wil wel helpen als het druk is, maar voor de planning en het maken van een deugdelijk en sluitend rooster, hebben we daar niet veel aan.

Meldt je aan bij één van onderstaande personen:

Hans Uit den Bogaard
e-mail vicevoorzitter@vv-hees.nl