Graspollentoernooi 2022

12 juni 2022

Traditioneel Heziaans Graspollentoernooi weer een groot succes!

Jaarlijks wordt er als afsluiting van het seizoen het inmiddels beroemde Graspollentoernooi georganiseerd voor senioren. 8 teams die op gezelligheid geselecteerd worden strijden om de vergulde graspol.

Dit jaar ging de finale tussen Hees old stars en Hees 2. De jongelingen gingen er met de winst vandoor na een zenuwslopende penaltyreeks.

De organisatie was tot in de puntjes geregeld. Top scheidsrechters, fantastisch barpersoneel en een super gezellige DJ.
Aan de basis van dit succes staat kopstuk en Hees-corryfee Fons Hilhorst. Al ruim 25 jaar is Fons de Regisseur van dit prachtige evenement en dit verdiend een groot compliment!!

De Duitse deelname van het team van Ti Amo is ook een traditie. Vooral voor Fraulein Lida van der Broek is dit 1 van de hoogtepunten in het jaar. Het terugkerende duet tussen Lida en Gunter met het welbekende 'Du bist Alles' werd door alle aanwezigen uit volle borst meegezongen. Dit laat wel weer zien hoe de saamhorigheid leeft op zoon prachtige dag!!

We hopen dat Der Fonz met zijn kompanen nog jarenlang de organisatie van dit top evenementen wil blijven organiseren want hier genieten zoveel mensen van!!