11 juni Graspollentoernooi eindfeest met DJ Eric

10 mei 2022

Het vermaarde Heziaanse Graspoltoernooi ,een seizoensafscheidstoernooi voor lagere elftallen , is een tweetal jaren door een venijnig virus  overgeslagen moeten worden.De afleveringen 38 en 39 werden geschrapt en zodoende is aflevering 40 op zaterdag 11 juni een jubileumuitgave!

Aan dit toernooi doen 8 gezelligheidsteams mee en o.a Hees 2 , Hees 3 . en Hees All Stars . Het feestelijke karakter wordt naast het uitreiken van de Vergulde Graspol voor de nummer 1 gevormd met een aansluitende uitgebreide barbecue en optreden van de muzikale herrieschopper DJ Eric!!

Het voetbalfeest begint om 11.30 uur en eindigt om 16.30 uur , waarna de bierpomp wagenwijd open kan en het ouwehoeren over alle om zeep geholpen doelpogingen kan beginnen.

Dit eindfeest kan ook meegevierd worden door alle niet-meespelende leden en vrijwilligers.Echter u dient voor het meedoen aan de heerlijke barbecue (10 euro p.p.)wel even ruim van tevoren een berichtje sturen naar fonshilhorst@hotmail.com