Graag even jullie aandacht

26 februari 2022

Wat zijn wij blij dat wij als club zoveel vrijwilligers hebben met hart voor de club. Ook het schoonmaken is een taak die vrijwillig door onze schoonmaakploeg wordt gedaan. Wat zijn wij blij met onze mannen die er elke vrijdag weer staan om alles netjes te maken voor het aankomend voetbalweekend, maar er op maandag ook zijn om alles weer netjes te maken.
Helaas levert het schoonmaken ook weleens ergenis op doordat het afval of in de verkeerde afvalbakken wordt gegooid of zelfs op de grond. Daarom aan iedereen die een warm hart toedraagt aan de club de vraag om hier aan te denken wanneer je je plastic flesje,patatbakje of peuk niet meer nodig hebt. Een kleine moeite toch?
Daarnaast levert het plastic geld op voor Hees( wat ten goede komt aan alle Hezianen dus ook aan jou), dus graag de plastic flesjes in de daarvoor bestemde afvalbak, sigaretten in de asbak ( vol dan graag even legen in de daarvoor bestemde vuilnisbak)
Alvast dank😃