Contract nieuwe hoofdtrainer vv Hees getekend

20 februari 2022

Nadat drie weken geleden de huidige trainer aangaf niet verder te gaan bij Hees is de technische commissie hard aan de slag gegaan. En met succes. In samenspraak met de spelersraad en de staf is een unanieme voordracht gedaan aan het hoofdbestuur. Het hoofdbestuur kan zich geheel vinden in de voordracht en heeft deze dan ook met veel plezier aangenomen. Het bestuur wil een groot compliment geven aan de technische commissie, bestaande uit Johan, Wout, Jaap, Sander en Jeffrey. Met veel extra inzet is een mooi resultaat behaald.

Afgelopen zaterdag is de arbeidsovereenkomst ondertekend. Het bestuur van Hees kan nu officieel melden dat Kevin de Liefde met ingang van het seizoen 2022/2023 de nieuwe hoofdtrainer is van vv Hees.

Met Kevin als nieuwe hoofdtrainer verwacht Hees de ingezette lijn richting de selectie en de instroom van spelers uit de eigen jeugdopleiding verder te ontwikkelen. Zijn enthousiasme, gedrevenheid en kennis van voetbal zal een toevoeging zijn op de selectie.

Daarbij is snel duidelijk geworden dat Kevin een trainer is die graag onderdeel wil uitmaken van de club die wij zijn. Niet alleen langs het veld, maar ook in de kantine en bij festiviteiten.

Vanzelfsprekend wensen wij Kevin veel succes toe binnen onze club.

Foto ondertekening:
In het bijzijn van Sander, Jeffrey en Rolinka hebben Kevin en Ed de handtekeningen gezet.