openstaande vacatures Hees

02 februari 2022

Beste Hezianen, In de voorgaande periode hebben we met elkaar veel bereikt. Dit is zichtbaar als je ons terrein op komt lopen. We hebben echt de mooiste sportvoorziening van de regio.

Het project kunstgras is bijna afgerond en we hopen snel te kunnen starten met het mooier maken van de ingang bosperceel/voetbalvereniging Hees. Dit doen we samen met ASR, eigenaar van het bosperceel, en de gemeente. Gaandeweg 2022 zal meer duidelijk worden.

Het voetballen lijkt weer richting normaal te gaan en we gaan ervan uit dat we de reguliere competitie starten, weer gezellig in de kantine kunnen zitten, de feestjes gaan vieren en het jeugdkamp houden.
Gelukkig beschikken we over een groot aantal vrijwilligers die nu, veelal achter de schermen, druk zijn om alles voor elkaar te krijgen. Complimenten en dank!
Echter….. en hier gaat deze brief over, komen we op een aantal onderdelen van onze vrijwilligersorganisatie mensen tekort. Het gaat hier om:
-  Barpersoneel, structureel of incidenteel
-  Penningmeester hoofdbestuur
-  Secretaris hoofdbestuu
r

Ondanks herhaalde oproepen staan de vacatures nog open. We doen daarom een dringend beroep op iedereen om ons te helpen de openstaande vacatures in te vullen. Het takenpakket van het hoofdbestuur is fors en we hebben stevige jaren achter de rug. Meer vrijwilligers voor achter de bar en een groter bestuur is nodig om de club goed te kunnen blijven organiseren.

Mocht je willen meedraaien achter de bar dan kun je dit aangeven bij Hans Uit den Bogaard (06 237 544 71). Voor de openstaande bestuursfunctie kun je je melden bij één van de bestuursleden of via secretariaat@vv-hees.nl).

Mede namens Jeffrey, Sander, Hans en Rolinka en met een groet, Ed Knies Voorzitter vv Hees 06-105 400 16