MO15 Vliegdorp/Hees

30 januari 2022

Op zaterdag 29 januari jl. speelden vier Soesterse meiden van Hees hun eerste wedstrijd op groot veld tegen Jonathan in Zeist. Met overwinning op zak (0-3!) keerden Joy Schaap en Mieke Bouwmans (11 en 12 jaar), talentvolle nieuwkomers en Marèn Willemse en Carice Vermeulen (13 en 12 jaar) talentvolle oudgedienden (ze speelden al eerder op Hees en SO Soest), voldaan naar huis.

Bijzonder aan dit verhaal is dat ze met hun roodwitte hart in geelzwart tenue spelen. Ze komen dit seizoen uit in de competitie voor Vliegdorp in Soesterberg.  Het is de bedoeling om een compleet nieuw meidenteam te maken bij Hees, maar de huidige (startende) vier meiden willen natuurlijk nu al ballen.

In november werden we benaderd door een bevlogen trainer van Vliegdorp die net een paar meiden tekort kwam en de competitie dreigde te verlaten. Super dat je elkaar zo kunt helpen. Ondertussen werven we door om een eigen Hees-team te krijgen. Nu kunnen de meiden al lekker ervaring opdoen.´

In dit seizoen komen de meiden van Hees uit voor Vliegdorp MO-15-1.
Op de maandag trainen zij daar, op de woensdag trainen zij op Hees, waar Alex van Oldenbeek en Roy van der Vegt de training verzorgen.

´Hopelijk kunnen we in september 2022 het veld op als Hees! En als we dan samen in de poule zitten met Vliegdorp, kennen we al hun tactieken :)
 Er is een goede klik onderling. Erg leuk!´

Meiden (12-13 jaar) welkom! Aanmelden? Natasja: 06 413 20206.