Nieuw scorebord Hees

18 januari 2022

Na voltooiing van alle werkzaamheden aan onze nieuwe sportaccommodatie en het kunstgrasveld leek het Bouwbedrijf Van den Hengel, Loodgieters- en Verwarmingsbedrijf Reijerse en Kuyer Sloopwerken een goed idee om Hees een cadeau te geven. En wat voor een cadeau. De heren waren van mening dat een groot digitaal scorebord wel zou passen bij de nieuwe accommodatie van Hees en kort daarna is er één besteld.

Lasbedrijf Dorrestijn en DMF Deege Metaalfinishing hebben het framewerk gemaakt en in de kerstvakantie heeft een groep vrijwilligers het framewerk geplaatst. Vandaag vond de laatste montagehandeling plaats en vrijdag aanstaande volgt een aantal vrijwilligers een instructie voor de bediening. Vanaf dan is de ingebruikname van een professioneel scorebord op Hees werkelijkheid.

Vanochtend werd het één en ander getest en op de foto’s is te zien hoe mooi het is.

Graag willen we Koen SmeeingGerard Kuyer en Bas Kuyer bedanken voor de sponsoring van een nieuw scorebord voor Hees. Echt geweldig, we zijn er ontzettend blij mee!

Namens het hoofdbestuur van Hees

en met een groet,