Corona maatregelen Hees

17 november 2021

Allereerst een groot compliment aan alle bezoekers van vv Hees. Vanaf de start van de competitie vindt er bij het betreden van de kantine een corona-controle plaats. Bij aanvang hielden we er rekening mee dat er discussies zouden kunnen plaatsvinden bij de ingang van de kantine. Het tegendeel is echter waar. Iedereen werkt mee en draagt waar nodig zijn/haar steentje bij. Mooi om te merken dat we ook onder deze omstandigheden de verantwoordelijkheid met elkaar dragen. Helaas lopen de coronabesmettingen weer op en dit betekent dat we vanaf maandag 15 november 2021 te maken hebben met de volgende maatregelen op onze club:

Doordeweeks:

• Van maandag tot en met donderdag geen toeschouwers bij trainingen en wedstrijden; • Van de kleedkamers kan alleen gebruik worden gemaakt na het uitvoeren van de coronacheck door de trainers. Voor de jeugd geldt deze maatregel niet;

• Doordeweeks is de kantine gesloten.

Zaterdag:

• Op zaterdag is de kantine (inclusief terras) open en toegankelijk na een geldige corona-controle;

• In de kantine en op het terras geldt een verplichte zitplaats voor iedere bezoeker;

• Na de corona-controle ontvang je een polsbandje. Zonder dit polsbandje kun je niet in de kantine en op het terras zitten;

• De kleedkamers kunnen, na de corona-controle door leiders/trainers, gebruikt worden;

• Op zaterdag mogen we geen toeschouwers langs het veld ontvangen.

Basisregels:

• Naast de nieuwe maatregelen gelden natuurlijk ook nog de basisregels:

o Als je klachten hebt (grieperig, hoesten, niezen, koorts) blijf dan thuis en laat je testen;

o Houd daar waar mogelijk 1,5 meter afstand;

o Hoest en/of nies in de binnenzijde van je ellenboog;

o Was vaak en goed je handen;

o Gebruik een eigen bidon en deel deze ook niet met anderen.

Laten we de aanwijzingen van de vrijwilligers blijven opvolgen. Weet dat zij in het belang van de club hun werkzaamheden uitvoeren. Wil je zelf een bijdrage leveren, dan graag. We kunnen alle hulp gebruiken. Met elkaar kunnen we oneindig praten over het coronavirus en de maatregelen, maar dit willen wij op de club voorkomen. We handelen als vanzelfsprekend conform de landelijke maatregelen en houden ons hier ook aan, punt.

Namens het bestuur van vv Hees en met een groet,

Ed Knies Voorzitter