Nieuwsbrief Hees, september 2021

14 september 2021

Officiële opening wordt verplaatst

In de nieuwsbrief van augustus 2021 gaven we aan dat de officiële opening vooralsnog gepland stond op vrijdag 1 oktober aanstaande. Helaas moeten wij jullie vanuit het bestuur berichten dat de officiële opening wordt verplaatst naar een andere datum. We willen van de opening een feest maken waarbij alle betrokken vrijwilligers, sponsoren en bouwbedrijven aanwezig kunnen zijn. Gezien alle onzekerheden noemen we dit keer geen voorlopige datum, maar vertrouw erop dat zodra het kan wij komen met een nieuwe datum. Er komt een feest!

Kantine is weer open!

Vanaf eind juli is de kantine weer geopend. Inmiddels hebben velen van jullie de weg ertoe weer gevonden. Gelukkig maar, want zonder jullie is de nieuwbouw maar een gebouw.

Graag verwijzen we in deze nieuwbrief naar een oproep van het bar-team. Zij kunnen nog wel enige versterking gebruiken en zijn op zoek naar leden/vrijwilligers die (af en toe) willen meedraaien achter de bar. Indien je dit leuk lijkt, en dat is het ook echt, meld je dan bij Hans Uit den Bogaard (wedstrijdzakensenioren@vv-hees.nl).

Voetbalvelden

Het kunstgrasveld, oftewel veld 1, is opgeleverd. Er moeten nog een paar kleine dingen gedaan worden, maar we kunnen het volledig in gebruik nemen. En dit doen we ook, net als veld 2. Veld 2 heeft in de afgelopen maanden veel rust gehad met een prachtige grasmat als resultaat.

De verlichting op beide velden werkt, maar nog niet helemaal naar behoren. De verwachting is dat we ook dit op korte termijn helemaal voor elkaar hebben.

Ook het scorebord op veld 1, gesponsord door Bouwbedrijf Van den Hengel, Loodgieters- en Verwarmingsbedrijf Reijerse BV en Kuyer Sloopwerken. is in aankomst…….

Diversen

Op dit moment voeren we gesprekken met de gemeente Soest en ASR, eigenaar van bosperceel Hees. Het doel is te komen tot het markeren van het bosperceel als eigendom van ASR middels een herkenbare ingang en het verfraaien van de toegangsweg naar vv Hees. Er zijn tekeningen gemaakt en Cultuurtechniek H.G. van Dorresteijn is gevraagd te komen met een plan/begroting.  De verwachting is dat ‘Project Entree’, ons derde grote project, mogelijk iets meer tijd vraag. Zodra er nieuws te melden is, dan doen we dit ook.

Een groot compliment aan iedereen:

In de nieuwsbrief van augustus 2021 hebben we een verzoek geplaatst aangaande het plaatsten van fietsen/scooters op het terrein. Hier halen we met elkaar een 100% score op. Steeds weer staan alle fietsen/scooters op de aangewezen plekken. Bedankt allen!

Het geluid in de kantine was niet goed. De Club van Honderd heeft aangegeven ons hierbij financieel te willen ondersteunen en het is gelukt, Brouwer Systeemplafons heeft het probleem opgelost (en heeft ook nog een financiële duit in het zakje gedaan). Wederom een mooi samenspel!

Nogmaals en voor de volledigheid melden we dat ons clubhuis is voorzien van een alarminstallatie welke ook bewegende beelden registreert rondom het hele gebouw.

We hebben als bestuur de keuze gemaakt om niet aan de voorkant een document/reglement te schrijven hoe we de accommodatie gaan gebruiken. We willen gaandeweg en in overleg met zoveel mogelijk leden besluiten hoe we omgaan met ons nieuwe sportcomplex. Mocht je zelf ideeën, op- en/of aanmerkingen hebben stuur die dan naar: secretariaat@vv-hees.nl. Vanuit het bestuur zal binnen twee weken een antwoord volgen.

De nieuwsbrief van augustus sloot ik af met een bedankje aan het bestuur. In de laatste zin heb ik een woord gebruikt dat niet passend is voor een brief als deze. Dit zal niet meer gebeuren en  om het ongemak weg te halen doe ik het nu goed:

Het bestuur is oprecht dankbaar en trots dat wij aan deze bijzondere club leiding mogen geven. En als voorzitter wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken dat ik ook bijzonder trots ben op de bestuursleden. Achter de schermen en buiten de spotlights wordt veel, ontzettend veel, werk verzet door Sander Rijnja, Jeffrey Dorrestein, Rolinka Reumer en Hans Uit den Bogaard. Mijn complimenten, ik hou van jullie!

Namens het bestuur

en met een groet,