JO13 sluit seizoen traditioneel af!

30 juni 2021

Het was door Corona wederom een gek voetbalseizoen. Er werd beperkt getraind, gemopperd en wedstrijden waren tot voor kort uitgesteld. Iedereen deed zijn best om de motivatie er in te houden, maar met alleen maar trainen en geen wedstrijden in het vooruitzicht was dat soms best lastig.

Gelukkig waren er tussendoor leuke momenten van afleiding. We genoten van de vriendschappelijke potjes voetbal tegen JO12 en zochten elkaar op in Overhees en op de Engh. Toen de competitie voor een deel weer werd hervat, hebben we ons heerlijk mogen uitleven en een wedstrijd tegen SV Laren gespeeld. Daarna zijn we nog druk geweest met ons klaar te stomen voor het nieuwe seizoen in september!

Nu eerst de zomerstop, waarbij iedereen zich even kan opladen en mentaal kan voorbereiden op eindelijk weer een uitdagend voetbal jaar! JO13 zou de JO13 niet zijn als het seizoen feestelijk werd afgesloten met de jaarlijkse traditionele picknick.

Dit keer niet bij Hees vanwege de aanleg van de velden, maar in Overhees in de achtertuin van leider Maarten. Dit blijft toch een leuke teambuilding. Iedereen doet zijn/haar best om wat lekkers te maken of mee te nemen. Kleedjes, drinken, bekers, vega, halal….aan alles wordt gedacht. Iedereen is uitgelaten en heeft zin in de zomervakantie, maar ook in het nieuwe seizoen. We blikken nog even terug op de afgelopen periode, maar kijken vooral met elkaar vooruit, wat hebben we daar allemaal zin in!!

Alle teamleden, ouders, verzorgers en trainers; bedankt voor jullie inzet, doorzettingsvermogen en geduld in dit moeilijke jaar, op naar een nieuwe bruisend voetbalseizoen!!

Groeten de leiders van JO13

Maarten, Huseyin en Joyce