Bijna klaar🥳

06 juni 2021

We zijn er trots op! Gisteren zijn de laatste puntjes op de i gezet voor de finishing touch. Zo trots op iedereen die hieraan zijn steentje heeft bijgedragen 👏👏👏 Toch een speciaal woord van dank voor Ruud van de Bunt die de bar heeft gemaakt en geïnstalleerd.

Enkele maanden geleden hebben Sander Rijnja, Wout van den Broek, Rutger van Luijtelaar, Ricardo Kesler en Joe Walet van Deege Metaal Finishing B.V. - DMF al het oude meubilair uit de kantine gereinigd, geschuurd en in de lak gezet. Gisteren was het tijd om het terug te brengen naar onze nieuwe accommodatie.DMF bedankt voor de sponsoring! Het ziet er werkelijk fantastisch uit!

Het mooie logo, de eyecatcher als je aan komt lopen is gesponsord door drart metal decoration, enorm bedankt voor dit geweldige kunstwerk!

Vorige week zijn door Andre Hagen de eerste twee rijen hanglampen opgehangen in de kantine. Deze prachtige hanglampen van nikkel zijn geschonken door PRONTO WONEN SOEST. Pronto bedankt voor deze sponsoring. 👏👏👏