Voortgang nieuwbouw Hees, maart 2021

11 maart 2021

Zoals jullie allen goed kunnen volgen via de sociale media vordert de nieuwbouw van onze nieuwe sportaccommodatie snel. Onder leiding van Timo Timmer is bouwbedrijf Van den Hengel bezig met de afwerkfase. Hierbij ondersteund door een grote groep vrijwilligers.

In verschillende samenstellingen wordt nagedacht hoe alles moet worden en dit is een spannend proces. Hoe doe je het naar ieders tevredenheid? Juist daarom zijn we met zoveel mogelijk leden in gesprek. Yvonne Hartman zorgt er daarbij steeds weer voor dat iedereen, via de verschillende kanalen van de sociale media, zicht heeft op de vorderingen en de laatste stand van zaken. Super!

Tot aan het laatste moment zullen de gesprekken worden gevoerd met als doel een mooie, gezellige Heeskantine. En dit proces verloopt goed. Let maar op, het wordt echt prachtig.

De kantinecommissie heeft een grote bijdrage geleverd ten aanzien van de inrichting. Hieronder een impressie.

Een keerzijde van dat alles nieuw gaat worden is dat het oude verdwijnt. Ons oude clubgebouw zal vanaf maandag 3 mei gesloopt worden. Dit zal voor vele leden een emotioneel moment zijn. Ons clubgebouw kent een lange en mooie geschiedenis en is net als ons nieuwe clubgebouw door veel leden/vrijwilligers gebouwd. Kom voor die tijd nog een keer langs, maak een laatste foto en sta stil bij het gegeven dat ons oude gebouw er straks niet meer is. Laat het niet gebeuren dat het gebouw opeens weg is.

De gesprekken over het nieuwe kunstgrasveld gaan ook door. Het streven is dat we met ingang van 15 augustus aanstaande kunnen beschikken over een kunstgrasveld. Alles wijst erop dat we dit ook gaan realiseren. De gemeente helpt ons aan alle kanten en dit voelt echt goed.

We hebben de luxe dat echt veel vrijwilligers willen helpen bij de nieuwbouw en de sloop van het oude clubgebouw. Iets om echt heel trots op te zijn. Tijdens werkdagen coördineert Ben Kuijer de inzet en voor de zaterdag Robbert Schadee. Dit doen zij in nauw overleg met Timo Timmer. Helaas kunnen we niet alle verzoeken om te helpen honoreren, we kunnen de groep vrijwilligers niet te groot maken. Wij gaan ervanuit dat hier begrip voor is.

Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben, laat ons dat dan weten (secretariaat@vv-hees.nl). We beantwoorden je vragen graag en goede ideeën en/of opmerkingen verwerken we vanzelfsprekend in de besluiten die genomen worden.

Indien je de nieuwbouw wilt bekijken, dan kan dit natuurlijk ook altijd. Bel een bestuurslid of mail ons van tevoren op bovenstaand e-mailadres dan gaan we het inplannen. Het moet op deze manier omdat we rekening hebben te houden met de werkzaamheden die plaatsvinden en het aantal bezoekers. Te veel mensen tegelijkertijd mag helaas nog niet.

Namens het bestuur van Hees en met een groet,

Ed Knies