Nieuwe hoofdtrainer vv Hees

20 januari 2021

Het bestuur van Hees meldt dat met ingang van het seizoen 2021/2022 Petar Djenic de nieuwe hoofdtrainer is van Hees.

Met Petar als nieuwe hoofdtrainer verwacht Hees een nieuwe impuls te geven aan de selectie en tevens de instroom van spelers uit de eigen jeugdopleiding verder te stimuleren. Petar is een ambitieuze trainer met een realistische kijk op het spel. Daarnaast kan hij bouwen op een goede voetbalachtergrond en hierdoor heeft Hees een trainer gevonden die naar verwachting spelers en een elftal beter kan maken.

Petar heeft rond de 400 wedstrijden gespeeld als prof en is één keer uitgekomen voor het nationale elftal van voormalig Joegoslavië.

Hij heeft op clubniveau onder andere gespeeld voor: Radnički Niš, Rode Ster Belgrado, Bayern München en Olympiakos Nicosia. In Nederland heeft hij voor FC Lienden gespeeld, waarmee hij in 2015 algeheel amateurkampioen werd.

Momenteel is Petar werkzaam als trainer bij JO18 van Hollandia. Daarvoor heeft hij onder andere gewerkt als hoofdtrainer bij VVA Spartaan en FC Abcoude en is hij assistent-trainer geweest bij FC Lienden.

In het bijzijn van technische commissieleden Sander Rijnja en Johan van Roekel hebben Petar Djenic en Ed Knies de handtekeningen gezet.