HET JAAR 2020 WAS BIJZONDER IN ALLERLEI OPZICHTEN

23 december 2020

HET JAAR 2020 WAS BIJZONDER IN ALLERLEI OPZICHTEN

Het jaar 2020 zou in het teken staan van het 70-jarige jubileum voor de vv HEES. De voorbereidingen voor een knalfeest waren al volop aan de gang, maar helaas op 15 maart jl. werden er aanvullende maatregelen genomen in ons land ivm Corona waardoor het voetbal werd gestopt tot in eerste instantie 6 april 2020. Wat we toen nog niet wisten is dat het seizoen 2019-2020 niet meer werd uitgespeeld en dat deze competitie als niet gespeeld werd beschouwd.

In de zomerperiode leek alles weer wat positiever en konden we starten met het nieuwe seizoen 2020-2021. Echter na de voorbereiding en maar 4 competitie wedstrijden was het helaas weer afgelopen door het aantal toenemende besmettingen. Trainingen voor de jeugd en senioren mochten nog wel doorgaan maar wel volgens de regels en de kantine moest gesloten blijven.

Ondanks alle negatieve berichten begon op 28 september jl. ook iets positiefs toen de eerste spade werd ontgraven voor onze nieuwe accommodatie. Op 9 oktober jl. werd de eerste heipaal geslagen en op dit moment loopt de bouw op schema en hopen we dat het volgend jaar mei klaar is.

Voor nu is de wens dat we snel weer op de velden kunnen staan en dat de competitie weer word opgestart om zo ons ‘voetballeven’ weer op te kunnen pakken.

Langs deze weg willen we iedereen fijne feestdagen wensen en hopen we jullie in 2021 weer in goede gezondheid te mogen verwelkomen op onze prachtige vereniging!