Henk van Asch stopt als hoofdtrainer bij vv Hees

30 november 2020

Aan het einde van het seizoen 2019-2020 hebben we Henk van Asch gepresenteerd als nieuwe hoofdtrainer van onze club. Een behoorlijke uitdaging gezien de beperkingen die ons zijn opgelegd door het COVID-19 virus.

Ondanks de beperkingen is Henk op zijn typerende positieve en betrokken wijze aan de slag gegaan met de selectie. Helaas hebben zij, onder leiding van Henk, maar een paar wedstrijden gespeeld.

Het is bij iedereen bekend dat er niet meer competitief gevoetbald en groepsgewijs getraind wordt.

Onlangs heeft Henk laten weten dat dit zijn laatste jaar als hoofdtrainer bij de club is geweest en dat hij aan het einde van het seizoen stopt. Weggaan bij de club zal hij niet, hij zal zich voegen bij de groep voetballiefhebbers naast het veld.

We hopen dat we in het tweede deel van het seizoen nog gevoetbald kan worden en dat we de goede samenwerking op een volwaardige manier afronden. Dit verdiend Henk.

De technische commissie heeft van het hoofdbestuur de opdracht gekregen naar een nieuwe trainer uit te kijken. Vanzelfsprekend zullen de verschillende belanghebbenden hierin een rol hebben.