In memoriam Nico Voet

28 oktober 2020

Op 24 oktober 2020 ontvingen wij het trieste bericht van het overlijden van lid en oud-secretaris Nico Voet.

Eerder die week werd Nico getroffen door een zware hersenbloeding en al snel volgde het bericht dat het slecht met hem ging.
In de ochtend van 24 oktober 2020 is Nico in het bijzijn van Loes en hun twee jongens, Michael en Rogier, overleden.
Nico kwam samen met zijn vrouw Loes door zijn kinderen bij Hees terecht. Zowel Nico als Loes maakte zich de eerste jaren verdienstelijk voor de jeugd.
Samen met Hans Walen organiseerde Nico onder meer het inmiddels befaamde jeugdkamp van Hees en de jaarlijkse fietstochten.
Ook voor het ‘volwassen’ deel van de vereniging is Nico actief geweest. Zo is hij voor de Club van Honderd een bestuurslid van het eerste uur en heeft in die rol veel voor de vereniging betekend.
Daarnaast heeft Nico jarenlang de rol van secretaris in het hoofdbestuur bekleed.
Na zijn pensionering is Nico toegetreden tot de schoonmaakploeg die op elke maandag en vrijdag het hele complex schoonhouden.

Nico typeren wij als stille kracht en een bijzonder plezierig en warm mens. Bij voorkeur nam hij de
positie in aan de rand van de groep en deed hij wat er van hem verwacht werd, vaak nog meer.
Hij voelde zich goed buiten de schijnwerpers en kon heerlijk genieten van dat wat voor hem afspeelde.
Nico had de gave om aanwezig en belangrijk te zijn zonder op te vallen.

Nico is overgebracht naar Afscheidshuis Koningshof te Soest, alwaar geen bezoek.
Zaterdag 31 oktober 2020 wordt de crematieplechtigheid, vanwege de bijzondere omstandigheden, in besloten kring gehouden in de aula van crematorium Den en Rust te Bilthoven.

We wensen zijn vrouw Loes, de kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte en kracht bij het verlies
van haar man, hun vader, schoonvader en opa.

Namens bestuur vv Hees

Ed Knies