Aanscherping maatregelen COVID-19

30 september 2020

Beste Hezianen,

Afgelopen maandagavond heeft er een persconferentie plaatsgevonden en zijn de COVID-19 maatregelen aangescherpt. Ondanks dat wij met z'n allen afgelopen zaterdag een mooie prestatie hebben geleverd, moeten (en willen) wij mee in dit beleid.

Dit houdt in dat per direct de onderstaande maatregelen gelden en we vragen hierbij jullie medewerking en begrip. De maatregelen gelden voor alle teams van de JO-9 tot en met het eerste elftal. Het programma van ‘Voetjebal ‘stopt voor de aankomende drie weken.

De kabouters trainen wel door, de trainer Wiebe Vellema regelt dit met de ouders. (training is zonder aanwezigheid van ouders)

Door de week:

• Door de week zal het toegangshek open zijn, maar enkel toegankelijk voor leden die komen trainen of een wedstrijd spelen.
  • Na de training word je geacht het terrein zo snel mogelijk te verlaten.
  • Het beleid aangaande de kleedkamers zal zoals eerder afgesproken (zie nieuwsbericht website, 02-09-2020) van kracht blijven.
  • Zorg ervoor dat je een eigen bidon gebruikt (ook bij de wedstrijden!).

Wedstrijddagen:

• Voor alle thuisspelende teams van vv Hees geldt dat er geen supporters/ ouders/toeschouwers op het terrein worden toegelaten.
  • Voor vv Hees teams die uit spelen: bij vertrek verzamelen we buiten het hek. De leider verzorgt vooraf voor alle benodigheden (ballen en dergelijke) en zal direct daarna het terrein verlaten.
  • Tijdens wedstrijddagen zal het toegangshek gesloten zijn en mag je alleen als (compleet) team naar binnen. Zie instucties op het toegangshek.
  • Voor alle teams (eigen en tegenstanders) geldt: eerst verzamelen buiten het hek, wachten tot de laatste speler aanwezig is en dan als één groep het terrein op.
  • Voor alle tegenstanders die bij vv Hees komen spelen mag alleen de teambegeleiding (chauffeurs en elftalbegeleiding) naar binnen. Wij gaan de andere verenigingen verzoeken met zo min mogelijk begeleiding te komen.

Het verzoek dat wij andere verenigingen doen, doen we ook aan jullie. Ga met een zo klein mogelijke groep op pad. De maatregelen die nu gelden zijn nodig en het is ons gedrag dat ervoor gaat zorgen dat we het COVID-19 virus onder controle gaan krijgen. Laten we er met elkaar alles aan doen, zodat we snel weer onder ruimere voorwaarden het spel kunnen spelen en onze club kunnen bezoeken.

Hoofdbestuur vv Hees