Bedankt allemaal!

27 september 2020

Hierbij een groot compliment aan alle supporters die aanwezig waren bij de derby Hees 1 – VVZ’49. Veel dank voor jullie gedrag voor-, tijdens- en na. Vol trots kan ik zeggen dat we met elkaar hebben laten zien dat een voetbalclub als de onze dit kan.

Een woord van dank aan Ben Kuijer en zijn team voor alle ondersteunende werkzaamheden, het barteam, onze trouwe vrijwilligers die ook nu weer hun inzet hebben gedaan en dan speciaal aan Robbert Schadee, Bas van de Broek en Erwin Sanders. Geweldig wat jullie allemaal doen voor je club!

Naast een compliment aan supporters en vrijwilligers wil ik mijn medebestuurders Sander Rijnja, Jeffrey Dorrestijn, Hans Uit den Bogaard en Rolinka Reumer enorm bedanken. In de periode voorafgaand aan de derby is er veel en intensief contact met elkaar geweest. De naam van de voorzitter staat onder de documenten die verstuurd worden, maar weet dat deze bestuursleden (vaak achter de schermen) heel veel werk verzetten.

Vol trots kijk ik als voorzitter terug op deze eerste derby van dit voetbalseizoen. Laten we hopen dat de tweede straks bij VVZ’49 ook gespeeld kan worden.

Blijf gezond, nogmaals bedankt en graag tot snel weer bij Hees.

Met een groet,

Ed Knies