Nieuwsflits (nr.1) Nieuwbouw Hees

08 september 2020

Hoe staat het met de nieuwbouw HEES?
Graag informeren wij jullie over de stand van zaken van de nieuwbouw v.v. HEES. Want we zitten zeker niet stil!

Op 23 juli jl. heeft Bouwbedrijf van den Hengel de aanbesteding gewonnen voor de nieuwbouw van de v.v. HEES. Bouwbedrijf van den Hengel zal de bouwkundige werkzaamheden uitvoeren.

De technische installatie is uitbesteed aan Loodgieters- en Verwarmingsbedrijf Reijerse B.V. en de elektrische installatie aan Van den Hoogen Engineering B.V.
Om kosten te besparen zal een deel van de werkzaamheden worden uitgevoerd door vrijwilligers van HEES. Met deze besparing wordt een bijdrage geleverd aan het kunstgrasveld.

Op dit moment vindt overleg plaats om het kunstgrasveld voor de zomer 2021 te realiseren. Koen Smeeing (Directeur Bouwbedrijf van den Hengel) heeft onze Heziaan Timo Timmer aangesteld als uitvoerder.
Week 40 (28 september 2020) zal worden gestart met de bouw en worden er bouwhekken en keten geplaatst. Ook worden in deze week de contouren van het nieuwe clubhuis uitgezet.

Aansluitend wordt gestart met het grondwerk van de bouwput.
De graafwerkzaamheden zullen worden uitgevoerd door eigen Hezianen met de machines welke door Van Asch Infrastructuur en Cultuurtechniek H.G. van Dorresteijn beschikbaar zijn gesteld.

In week 41 start het heiwerk. In totaal worden er 42 betonpalen geslagen. Aansluitend zal worden gestart met funderingswerkzaamheden.

Volgens de planning zal in de laatste week van oktober de begane grond vloer gelegd worden en nog voor de Kerst de verdiepingsvloer.

Meehelpen op vrijwillige basis
Via diversen kanalen (Website, Facebook, Instagram en app-groepen) zullen we een beroep gaan doen op jullie als vrijwilligers.

Degene die vrijwillig willen helpen met de werkzaamheden kunnen zich aanmelden bij Ben Kuijer (06-53376244) en Piet van den Heuvel (06-22669733).

Koop HEZIAANTJES
Op 1 januari 2020 zijn we gestart met het verkopen van HEZIAANTJES. Door de corona heeft de verkoop hiervan op een laag pitje gestaan, maar we gaan dit nu weer oppakken.
De opbrengst is om de inrichting van onze nieuwe kantine te financieren. Ons streven is om in totaal 10.000 steentjes te verkopen.

In totaal zijn er op dit moment ruim 5500 HEZIAANTJESverkocht, dus we zijn over de helft. Heb jij nog geen steentjes gekocht maar wil je onze vereniging wel steunen koop ze dan alsnog.

Aanmeldingsformulieren liggen achter de bar en staan op de website.

Help jij mee onze droom waar te maken, koop HEZIAANTJES!

We streven er naar om jullie maandelijks op de hoogte houden over de voortgang van de bouw via een nieuwsflits.