Alle jeugd weer het veld op, hoe fijn is dat!

06 mei 2020

Wat heerlijk, er mag weer getraind worden! Het zonnetje schijnt, perfect weer om een balletje te trappen. Alles wat geregeld moest worden was geregeld en vandaag mocht dan ook de jonge jeugd van start. Afgelopen maandag en dinsdag werd er al volop getraind, op 1,5 meter afstand. Vanmiddag begonnen de kabouters, onder leiding van Wiebe en Wouter. Iets wat onwenning, of juist vol enthousiasme en energie kwamen de eerste kabouters het complex op. Er werd lekker gebald, een genot om naar te kijken! Na afloop helaas geen limonade met elkaar maar wel een heleboel blije, bezwete gezichtjes. Nakletsen zat er helaas op het complex nog niet in want de volgende lichting  kwam er al weer aan. De kabouters tot en met de O12  hebben vanmiddag weer genoten van een potje ballen met elkaar.  Vanavond om 21.00 uur sluit Hees zijn deuren weer en hebben alle jeugdteams deze week weer een heerlijk potje kunnen ballen. Hopelijk mogen de senioren snel ook weer een balletje trappen met elkaar!