Dank aan onze scheidsrechters

12 oktober 2019

En ook deze week besteden wij aandacht aan onze scheidrechters! Een van de vaste scheidsrechters is Job van Oldenbeek. Hij fluit al jaren de O16-1, waar ze natuurlijk erg blij mee zijn. O16-1 wil hem daarvoor uiteraard bedanken. Job, we zijn erg blij dat jij elke thuiswedstrijd je steentje wil bijdragen aan dit team en hopen nog jaren hiervan gebruik te kunnen maken. Ook Suleyman Oztoprak (vaste scheidsrechter O12-1), Frits v/d Pol (vaste scheidsrechter (O17-1) en Joop Verhoef (vaste scheidsrechter O19-1) willen wij via deze weg bedanken. De teams hebben hun woord van dank voor ze uitgesproken voorafgaand of na de wedstrijd. Stuk voor stuk toppers die altijd klaarstaan voor ons mooie clubbie. Daarnaast moeten wij absoluut niet onze jeugleden vergeten. Elk jeugdlid, en dat begint dit seizoen bij de O11, fluit een keer een wedstrijd. Echter zijn er ook jongens die bijna altijd ja zeggen wanneer je een extra beroep op ze doet. Wat zijn wij dan trots als club dat er zoveel bereidwilligheid is bij de jonge jeugd, om trots op te zijn!!
Het vinden van scheidsrechters bij de senioren is bijna een vak apart. Het is lastig hiervoor mensen te vinden. Wat zijn we dan ook blij met Chris uit den Bogaard, Richard Agterveld en Chiel Krol dat ze de senioren fluiten. Met al die volwassen "pubers" in het veld is dat soms nog een hele opgave. Ook jullie bedankt heren!!