In Memoriam Evert Sanders

06 oktober 2019

Onlangs bereikte ons het bericht dat Evert Sanders is overleden. Na persoonlijk contact met zijn zoon, Erwin Sanders, mogen wij  zo vrij zijn om dit ook via onze site kenbaar te maken.

Dit was niet Everts stijl, voor hem hoefde er niet veel aandacht aan besteed worden. Maar zo mogen wij onze laatste dank uitspreken voor al zijn verrichtte werkzaamheden bij onze vereniging.

Evert was al enige tijd ziek, maar heeft de regie gehouden in en over zijn eigen welzijn. Zo heeft hij nog alle tijd, die hij gekregen heeft, goed mogen afsluiten met zijn dierbaren om hem heen.

Graag blikken wij nog even terug op Evert, zoals wij hem kende en wat hij voor ons heeft betekend.

Evert was een bescheiden man en een betrokken lid, heeft meerdere functies ingevuld bij Hees.

Hij heeft veel bij de jeugd gefloten, ook met regelmaat bij zijn kleinzoon Sven Sanders.

Tevens is hij keeper geweest van het team van Hans Meidam (Hees 4)  en maakte deel uit van de schoonmaakploeg.

Wat hij ook heeft gedaan is het gemeentehuis van Soest bouwkundig getekend. Wij zullen nog vaak aan hem denken!

Wij leven mee met zijn naasten; zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen.

Hieronder zijn tekst van de rouwkaart:

"boom

wortelknot