Vertrek hoofdtrainer Harold Valkenburg

28 mei 2019

BEDANKT TRAINER Het is goed zo, daar waren zowel hoofdtrainer Harold Valkenburg als het hoofdbestuur van de v.v. HEES het begin november 2018 met elkaar over eens. 3½ jaar geleden kwam Harold terecht bij de v.v. HEES om toen het roer over te gaan nemen van trainer Fillie Kraak welke vroegtijdig wegens privéomstandigheden was gestopt. In het eerste seizoen behaalde we een mooie 4e plaats op de ranglijst. In het seizoen 2017-2018 behaalde we met een mooie 3e plaats op de ranglijst de nacompetitie. Zowel de thuis- als uitwedstrijd tegen BFC Bussum werd verloren en daardoor bleven we in de 4e klasse. Het seizoen 2018-2019 was er één om nooit te vergeten in de 4e klasse F. Met een mooie 2e plaats op de ranglijst mochten we wederom nacompetitie spelen voor promotie naar de 3e klasse. Na een lange reeks van 5 wedstrijden werd uiteindelijk op 25 juni 2019 de promotie naar de 3e klasse gehaald door uit te winnen tegen VSV Velserbroek met 1-2, een prachtige prestatie. Afgelopen seizoen moesten we er hard aan trekken met zijn allen en was ons doel handhaving in de 3e klasse en dat is je gelukt. Harold je mag TROTS zijn op de prestaties welke je met de v.v. HEES afgelopen jaren bereikt hebt er is geen trainer geweest in de afgelopen jaren die dit heeft te weten evenaren. We wensen je heel veel succes bij je oude club Valleivogels en hopen je nog te zien langs de lijn bij onze mooie vereniging. NAMENS SPELERS EN BEGELEIDING BEDANKT VOOR DE SAMENWERKING AFGELOPEN JAREN!