pupil van de week: Daan Bruins

18 april 2019

Hoi, ik ben Daan ik voetbal bij Hees JO8-2. 13 april was ik pupil van de week. Ik was er al heel vroeg. Eerst was ik bij de voorbespreking. Daarna gingen we ons omkleden in de kleedkamer. De muziek was luid en duidelijk te horen. Ik kreeg ook een mooie bal met alle nummers en alle namen er op, echt te gek. Toen had ik ook nog wat trucjes van hun geleerd. Eén van de trucjes die ze me leerde, heette de schaar. Daarna gingen we overschieten wat ik natuurlijk erg leuk vond. Ik gebruikte soms de trucjes die ik geleerd had.  Daarna ging ik met de scheidsrechter mee om de pasjescontrole te doen. Dat betekent dat de scheidsrechter controleert wie er allemaal zijn en of ze op de lijst staan. Dat deed ik bij Bunnik 73 en bij Hees 1. Daarna mocht ik de aftrap nemen en het eerste doelpunt maken. Ik schoot tussen de benen van de keeper door. Ik werd natuurlijk superblij en kreeg een kick van binnen. Daarna mocht ik in de dug-out zitten tussen de wissels van Hees. Op het eind scoorden ze nog een doelpunt waardoor ze wonnen met 1-0 (eigenlijk 2-0 als je mijn doelpunt mee rekent). Ik kreeg van bijna iedereen een boks of high 5. Het was een koude, maar super leuke dag en mannen van Hees 1: Dank jullie wel!