Vernieling aan ons clubgebouw door graffiti spuiters

04 januari 2019

Op vrijdag 4 januari 2018 werd door leden van de vv Hees ontdekt dat ons clubhuis was ontsiert met graffiti teksten als,  "Gelukkig Nieuwjaar",  "1UP One United Power", "1UP VVZ", "1UP Griftland VVZ en "VVZ 1UP" ook werden de winddoeken bewerkt met teksten.

Bij navraag door bestuursleden blijkt dat ook SEC en VVZ bezoek hebben gehad van deze graffiti spuiters en dat daar soortgelijke teksten op hun clubgebouw gespoten zijn.

Door de graffiti teksten is schade aan ons clubgebouw ontstaan wat door een professioneel bedrijf komende week zal worden getracht te reinigen.

Wij als bestuur roept de leden maar ook anderen op om ons te laten weten of jullie iets gehoord gezien of weten van dit vandalisme.

Wij als vereniging, maar ook SEC en VVZ kunnen dan de kosten verhalen bij degene die hier verantwoordelijk zijn.

Door Hees en SEC is ieder geval aangifte gedaan bij de Politie. Of VVZ dat ook heeft gedaan of gaat doen is onbekend.

Wij als bestuur roepen de leden op om niet mee te gaan in deze zinloze kosten verslindende vernielingen en dit een halt toe te roepen!